Lidmaatschappen

Nieuwe leden van harte welkom!

Schrijf je in via onze inschrijfpagina en wordt lid!

Zomerlidmaatschap

Al onze lidmaatschappen lopen van 1 april tot 1 oktober en zijn inclusief lidmaatschap KNLTB. We hanteren daarnaast een instroomtarief. Word je in de loop van het seizoen lid van onze vereniging, dan betaal je een contributie naar rato (met een minimum van € 25).

Ander bijkomend voordeel; als lid van TCH kun je in de zomer ook binnen tennissen, tenzij deze verhuurd zijn of in gebruik voor een evenement. Dat is handig als het bijvoorbeeld regent. Maar let er wel op dat je schoenen schoon en geschikt zijn voor binnen.

Lidmaatschap en tarieven

Lidmaatschap Tarief Bijzonderheden

Senior

€ 165,00 vanaf 18 jaar

Daluren

€ 110,00 dagelijks van 09.00 tot 18.00

Junior

€ 92,50 tot het jaar dat hij/zij 18 jaar wordt, dagelijks van 09.00 tot 18.00
Rolstoeltennis volwassenen € 135,00 vanaf 18 jaar
Rolstoeltennis jeugd € 92,50 tot het jaar dat hij/zij 18 jaar wordt, dagelijks van 09.00 tot 18.00
Rolstoeltennis jeugd i.s.m. EVF € 200,00 jaarabonnement tot het jaar dat hij/zij 21 jaar wordt, inclusief tennislessen

Dubbellidmaatschap

€ 85,00 aantoonbaar lidmaatschap bij een andere vereniging

Zomer Challenge

€ 75,00 deelname in juli/augustus/september + 1 tennisclinic

Korting

Er is een familiekorting van toepassing zodra meerdere leden van één huishouden, woonachtig op hetzelfde adres, een lidmaatschap hebben afgesloten. Een korting van 10 % is van toepassing bij een 2e lidmaatschap, 15% bij een 3e lidmaatschap en 20% bij een 4e (en verder) lidmaatschap.

Verrekening zal plaatsvinden met de laagste contributie. Korting is niet van toepassing bij dubbellidmaatschappen, competitielidmaatschappen en de Zomer Challenge.

Dubbellidmaatschap

Ben je al lid bij een andere tennisvereniging en wil je ook graag bij Tennisclub Houten tennissen, dan kan je tegen een aantrekkelijk tarief een dubbellidmaatschap aangaan.

Zomer Challenge

De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap, voor jong en oud, waarbij je drie maanden vrij kunt tennissen wanneer het jou uitkomt en je krijgt een tennis clinic onder begeleiding van een gecertificeerde trainer.

Meer info op de aparte pagina van de Zomer Challenge.

Automatische incasso

Wij hanteren bij voorkeur automatische incasso bij het innen van de jaarlijkse contributie.

Neem dan contact op met [email protected].