Over ons

Tennisclub Houten (TCH) is in 2007 opgericht en is een overwegend recreatieve vereniging met ca. 270 leden, waar een persoonlijke, gezellige en sportieve sfeer de boventoon voeren.

Bij onze tennisclub hoef je geen bardienst te draaien en voor het onderhoud van de zes gravelbanen en het clubhuis wordt gezorgd. Het prachtige sportcomplex is vrijwel het gehele jaar geopend. In de zomermaanden is het – met of zonder drankje – genieten op het terras.

Een baan reserveer je van te voren gemakkelijk via een online reserveringssysteem. Gegarandeerd plek! Is het slecht weer en kan er volgens de “groundsman” niet buiten worden gespeeld? Geen probleem, in het zomerseizoen mag je dan gratis gebruik maken van de binnenbanen.

Iedere week organiseren wij een Toss op speelsterkte, zodat je kennis maakt met andere leden.

Nog even de voordelen op een rijtje;

• KNLTB-competitiemogelijkheden voor jong en oud;
  • Professionele tennislessen voor alle leeftijden en niveaus;
  • Reserveer van te voren online een baan;
  • Grandcafé, gezellig loungeterras (altijd geopend!) en gratis wifi;
  • Geen verplichte bardiensten;
  • Goede bereikbaarheid per auto, fiets én openbaar vervoer.

Vragen?

Telefoon