Toss

Toss Tennisclub Houten

Iedere zondagochtend wordt een toss georganiseerd. bij Tennisclub Houten.

In het zomerseizoen is deze van 10.00 - 12.00 uur. In het winterseizoen van 10.30 - 13.30 uur, maar let op, dan spelen we op de binnenbanen en is een winterabonnement bij Sportclub Houten verplicht.

Doe mee en stuur een email naar [email protected] en je wordt direct opgenomen in de groepsapp.

Via de groepsapp kan je na de oproep reageren als je wilt deelnemen aan de eerstvolgende toss. Op deze wijze kan worden bepaald hoeveel personen zullen deelnemen en hoeveel banen daarvoor nodig zijn.

Toss tc Atalanta

Daarnaast kan je ook deelnemen aan de toss bij tc Atalanta op de maandagavond. Deze is speciaal voor leden van Tennisclub Houten opengesteld voor deelname.

Je hoeft je niet van tevoren aan te melden, je kunt gewoon naar het park toe komen en je wordt ingedeeld. Henny de Bruin coördineert het tossen en hij zal je graag ontvangen.

De 1e ronde begint om 19.00 uur, de 2e om 19.45 en de 3e om 20.30. Het maakt niet uit hoe laat je komt, je kunt altijd meedoen vanaf het tijdstip wat jou het beste past.