Zomer Challenge

Zomerstop bij voetbal of hockey? Doe mee aan de Zomer Challenge!

Speel je een teamsport en heb je een zomerstop, maar wil je toch graag fit blijven in de zomer? Of sport je vaak binnen en wil je in de zomer graag naar buiten? Dan dagen we jou en je vrienden uit voor de Zomer Challenge bij Tennisclub Houten!

De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap, voor jong en oud, waarbij je drie maanden vrij kunt tennissen wanneer het jou uitkomt en je krijgt een tennis clinic onder begeleiding van een gecertificeerde trainer. Je kunt je individueel inschrijven, of met je teamgenoten.

• Je ontvangt een lidmaatschap voor de maanden juli, augustus en september om vrij te tennissen wanneer het jou uitkomt.
  • Je krijgt een tennis clinic onder begeleiding van een gecertificeerde trainer.
  • Je kan deelnemen aan KNLTB toernooien.
  • Kosten voor deelname aan de Zomer Challenge bedragen € 60,-.

Doe je ook mee?

Via onze inschrijfpagina kan je je aanmelden voor deelname aan de Zomer Challenge.